Nu var det dags igen

Jag har blivit förkyld. Det började i fredags med att jag hade ont i halsen på dagen, men i går märkte jag på kvällen, efter att jag mått dåligt av baksmälla och sömnbrist, att yes, jag har blivit förkyld. I natt har jag snörvlat som en galning och nu är jag trött i kroppen och snorig i huvudet. Usch!

Men jag sitter på busse och ska snart gå av och traska de få metrarna till stallet. Det är såååå skönt att ha så nära till stallet. 

Täjag tänkte borsta ordentligt på Tanis idag, få bort lite lös päls, hon fäller verkligen mycket nu. Skönt, snart är den fina och glansiga sommarpälsen här igen. 

Tänkte sedan ta och sadla, hänga på halsringen och gå upp till skogshagen. Vi får se om hon vill att jag rider, annars går vi runt och betar en stund. 




Kommentarer
Postat av: malin

hahah sömnbrist japp japp, jag råkade liksom ringa dig i sömnen(?!?!?) och du ba ringer upp direkt fast det är fem på morgonen. Snacka om party hard, inte konstigt att du blir sjuk ;)

Svar: Hehe, ja, vi var vakna(A) Trodde du var sugen på efterfest när du ringde mitt i natta:)
Emilia

2014-03-23 @ 19:01:49
URL: http://stjarnfallet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0