Mot stallet!

Sitter på bussen mot stallet nu. Ska cykla på torsdag men just nu känner jag mig fortfarande för skruttig för att orka cykla. Tror att jag hade feber för en stund sedan så...

Becky och jag ska ut tillsammans idag. Vi ska filma Tanis, jag vill nämligen jämföra hennes rörelsemönster i skritt och trav nu med skor mot när hon går barfota igen. Birgitta, från SANHCP, kommer nämligen ut redan imorgon och rycker skorna. Som jag har längtat! Det ska bli grymt spännande!

Ikväll ska Erik och jag käka våfflor, dagen till ära. Ska köpa hallonsylt och våffelmix, glass har vi hemma:)

Nu taggar jag att få komma ut och träffa ponnyn, jippie!

Ni får några gamla bilder:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0