Helgernas helg

I fredags jobbade Julle och jag tillsammans. Måste säga att det känns riktigt lyxigt att glida runt med bästa kompisen på jobbet, det ni! 

På kvällen gjorde Erik lyxmiddag som vanligt, vår favorit, kycklinggryta med massor av vitlök och ost. Att han sedan serverar maten som en prins gör ju inte saken värre. 


När vi tryckt i oss maten hämtade Erik Onkan och det blev krök. Vi tre som tänkt chilla med en dunk vin hemma, bestämde oss såklart att dra ner till Williams iaf. Det går ju inte att hålla sig innomhus en fredag. Väl där bestämde sig Oli och jag efter en stund att vi bara måste dansa och drog till BJ och skakade rumpa några timmar. När klockan närmade sig treslaget hämtade vi upp Erik och drog hem till mig igen.

Bilderna talar för sig själva, hej vi var nyktra...





Bilderna på Erik är, typ inte okej att publicera:P

På lördagen mådde vi som vi förtjänade, tre timmars sömn(om det ens blev det), bakfylla och min förkylning. Tummen ner! Men ett stopp på Donken gjorde oss till människor igen, iaf halvt. Efter stallet där min lilla prinsessa glatt kom och gosade med mig, drog Erik och jag till hans pappa på middag. Summerar kvällen med ännu en lyxmiddag, inget vin för min del, Gladiatorerna och en sovande Mippsan i soffan kl.21 prick.


Barret var det iaf inget fel på, efter att jag rätt ut knutorna...

På söndagen åkte jag till stallet och vi hade ju vårat ridpass, grymt kul med en motiverad och positiv häst! 



På eftermiddagen kom Oli och hämtade Erik och mig, vi städade hemma hos mig, hej det behövdes! Verkligen! När vi kände oss nöjda brummade vi hem till Oli och käkade middag framför "The Fog". En rysare från 80-talet, helt ok.

Nice helg med andra ord! Hej och hå, simma på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0