Inspiration

Vad hade jag gjort utan alla bloggar jag följer? Det är där jag finner inspiration, lär mig mängder och hittar jämnlikar. Jag känner ingen som har samma tänk som jag när det gäller hästarna. Ingen. Alla som håller på med hästar har mitt gamla tänk, något jag är ganska ointresserad av numera. 

Mina absoluta favoritbloggar är dessa, även om listan är lååång med bloggar jag följer.

www.baraelvira.se

www.evelinnbladstrom.blogg.se

www.naturalhorse.horseworld.se

www.klaraf.blogg.se

www.equiss.webrider.se

www.miniponies.blogg.se


Tack för att ni finns säger jag bara. Ni ger mig så mycket!


Favoritoutfitten förut, bett, nosgrimma, sadel och benlindor.


Favoritoutfitten numera, helst utan grimma.


Tacka Gud för att jag hittade mitt rätta jag med hästarna, det är såhär det ska vara!:)



Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Gud vad glad jag blir! :)

2014-02-23 @ 02:52:21
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0