God dag mina kära läsare

Bloggen har legat på is ett tag, så där som det blir ibland ni vet. Men nu tänkte jag skriva ihop något. Ligger i soffan med influensa så vad ska jag annars göra?! På självaste Valborg dessutom, all död åt sjukdomar alltså! Dock är det grått och träligt väder ute, så det gör mig lite skadeglad, mohaha!

Kollade när det egentligen var som jag la upp något senast, jo, det var när Tanis blivit avskodd, hej det var ett tag sedan. Aja, vet inte riktigt vad jag ska skriva meeeen jag slänger upp några bilder iaf, så har ni något att glutta på tills jag har något vettigt att skriva igen. Hej hopp!











Japp, det blev, föga förvånade, endast hästbilder, jippie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0