Finafina ponnyn

Ibland(läs ofta) kan inte jag förstå att min bästa vän faktiskt är en häst, ett djur en annan varelse än mig. Hon är absolut min  bästa vän, jag är helt ärlig när  jag är med henne och kan verkligen vara mig själv, med mina kunskaper och okunskapet, det är så fint. När jag tittar på henne och inser att hon faktiskt bara är en häst, ett djur, men att hon betyder precis lika mycket för mig för det. Hon är mitt allt! När jag hanterar henne får jag en sådan otrolig respons över hur jag egentligen beter och reagerar i alla situationer, det är så coolt att se. Tanis är min finaste vän i hela världen<3











 



Mitt hjärta, min bästa vän, Tanis<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0