Went to see the doctor

Jag var hos läkaren igår och vi kom fram till att jag lider av en allvarlig psykisk störning. Neeeejdå, nästan bara(A) Nej men seriöst. Jag fick utskriven migränmedicin och vi konstaterade att det nog kommer att hjälpa. Känns väldigt skönt, huvudet vill jag ju ha med liksom.

Sedan kom vi även fram till att anledningen till att jag är sjuk hela tiden är för att jag stressar för mkt. Jag har bra värden på allt men det är alltså bara stressen som gör det. Precis som jag erfarande alltså. Jag som hoppades på att jag skulle ha brist på något typ och bara behövde ta en tablett om dagen och sedan skulle jag vara frisk. Men icke!

Vad gör man då? Hur löser man ett problem som är omöjligt att lösa? Tycker redan att jag hinner med alldeles för lite. Vill umgås med mina vänner mycket mer samt festa oftare. Men jag hinner ju inte!

Får helt enkelt ta och förtidspensionera mig, skaffa massor med cash och en chill lya på Hawaii. Problemet kirrat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0