Because it's friday

Jag råkar tycka att mitt liv är ganska ointressant just nu, eller ointressant och ointressant, men jag följer bara de gamla hjulspåren och traska på. Känner att behovet att skriva ner vad jag gör hela dagarna är rätt tråkigt. Men mina vänner vill att jag bloggar, så då ska jag väll göra det?!

Veckan har bestått utav jobb, stall och, och, nej just inte så mycket annat än studentfirandet i tisdags då. Men nu är det fredag, känns att det behövs.

Idag är det festeri som gäller, Stina den fina ska ha kalas nämligen. Passar perfekt då jag som vanligt är partysugen. På med klänning och heels så är jag nöjd!

Veckan har dock varit lite rörig då pojkvännen jobbat sent, vilket ha inneburit att jag har sovit själv två nätter, ingen höjdare precis. Just nu saknar jag ihjäl mig och längtar som tusan till nästa helg då vi ska spendera precis all tid tillsammans. Tagga midsommar!

Nu, jobba jobba jooooobba!

Snygga bruttor:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0