Världens mysigaste helg!

Har verkligen tagit en chill helg, känner att det var precis vad jag behövde. Är helt väck i skallen av alla tankar plus att jag varit totaldöd i både lördags och igår. Gått omkring i en bubbla och knappt orkat någonting. Men har hunnit med en massa iaf.

I lördags gick ju Linne och jag på stan, sjukt nice, massa fynd och kul med kompisen. Sedan träffade jag Erik och vi åkte ut till pappa. Vi badade, varmt och skönt vill jag lova, gjorde mumsmiddag, käkade massor med chips och dipp, kollade filmer och myste. Erik är det bästa som finns<3

Igår kom Marita och pappa hem och vi åkte tillsammans till Stockholm och Tyresö Slott för födelsedagslunch med farmor och farbror med familj. Käkade en bamsetallrik med rökt lax och dillstuvad potatis, plus massor med sallad.

På eftermiddagen åkte vi hem igen och käkade middag hos pappa. Innan Erik och jag åkte hem och sov drog vi till Tanis och fyllde på vatten. Nöjd häst vill jag lova, gräs och kompisar, bättre kan det inte bli.

Bästa helgen på länge, älskade pojkvännen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0