The weakend

I fredags kom jag hem efter en toppendag med Stina. Lunchen var sweet! Sushi är det godaste som finns, my new heroin!

När jag kom hem gosade jag ner mig i sängen en stund med Erik. Gosimysmys! På kvällen snyggade vi till oss till tusen och drog och käkade på Taco Bar. När vi mumsat i oss maten gick vi på bio. The Purge kollade vi på. Bra film, som alltid när det är dem bakom Paranormal som gör en rulle. I like!

Sedan gick vi och satt oss på Edenbergs med ett glas rött. Nicki kom och vi drog spökhistorier. Haha gillar att vi sitter och blir rädda mitt i stan med massor av folk runt omkring oss:P När vi frös för mycket gick vi till Palermo och avslutade till slut natten på Williams. Standard:)

Igår vaknade vi av ett samtal, 15.30. Hehe(A) Så resten av dagen, kvällen och natten spenderades med massor av pizza, chips, Cola, filmer och sex. Kan ju bara inte bli bättre;)

Idag har jag städat, plockat bär och käkat paj med Erik och folk. Gott! Nu kollar jag TV och ska snart krypa ner i sängen, trött tjej efter en fartfylld(?!?) helg:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0