Loppdjuren

Idag skoddes Julles och min hästar(ej grammatiskt rätt). Fatta, jag och Julle har egna hästar, det är liksom barndrömmen som gått i uppfyllelse, ha egen häst i samma stall som bästisen har sin. Jag tror jag drömmer!

Sedan släpptes odjuren ihop, och det gick bra. Men tjejerna sprang förstås runt och fjollade sig, ston alltså. Men det funkar bra, härligt!

Kollade igenom alla när jag tog in dem för att se om dem lyckats göra sig illa, men det var såklart ingen fara. Kan nu skriva upp en till bananälskare på listan, Ljomi slukade bananbiten i ett naffs.

Julle och jag har egna hästar, våra egna bananälskande hästar:)


Jarkko och Tanis in action today:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0