Klassisk fredag

Vilket innebär att jag efter jobbet ska städa hemma, men det vill jag aldrig. Så då sitter jag med datorn i köket och kollar alla bloggar som finns. Bara för att slippa. Men det är ju så oliiiidligt tråkigt att städa hemma, hos andra fine, men hemma, nej! Åhhhhhhhhhhhh vad trött jag blir, vrf kan damsugaren, trasorna och moppen sköta sitt själva, vispa runt i hela placet och göra fint. Men ikke, de behöver mänsklig hjälp, utav mig, ingen annan. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
 
 
Meeeeen i kväll så blir det till att leva loppan med Julle. Vi ska snygga till oss, love it, och dra ner på stan för middag och kanske mer, vem vet vad benen för oss. Spännande!
 
 
Mumsi chicas, men nu återstår bara kvällens i-landsproblem. VAD SKA MAN HA PÅ SIG????? Wish me luck, annars kör jag väl på naket, alltid en hit.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0