I've got skills

Jag ramlade av min häst för första gånger igår:D Visst, vi har gått omkull en gång tidigare men jag har aldrig ramlat av.

Julle och jag var ute och red, barbacka med hacket såklart, jag är världens lataste. Sedan skulle vi ta en galopp och då tyckte Tanis att nu jävlar skulle vi springa, så hon kastar sig framåt i fattningen och börjar bocka som en galning. Hon hade askul och jag bara skrek som en galning. Tills jag åker fram på halsen, har nada stöd framför mig och vipps så ligger jag i mjölet.

Men Gud så roligt det var, höll på att garva ihjäl mig. Julle med. Tanis bara stod där så jag kunde ta tyglarna direkt. Hahaha, busponny!

Gårdagens drama och garv, Emme i snön!

En snäll och lugn Tanis:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0