Tisdag

Nu har jag varit sjuk i en vecka. Har inte varit sjuk så länge på jag vet inte hur lång tid. Är fortfarande snorig, slemmig i halsen, ont i huvudet och trött i kroppen. Hoppas på att få en magisk energikick under dagen så att jag kan jobba imorgon, men just nu känns det hopplöst. Hade lite feber igår också och känner mig lite varm nu med. Det är totalt värdelöst att vara sjuk. Om jag ändå var liksom jättesjuk så att det verkligen kändes välbehövligt att ligga i sängen dagarna i ända men jag är liksom halvsjuk hela tiden ist. Åhhhhhh, God make me good!
 
Jaha vad har jag roat mig med hittills idag då, jo jag har käkat frukost och kollat på VD. Sweet morning med andra ord. Nu måste jag äta något mer, sjukt hungrig, och sedan ska jag nog plocka fram symaskinen. Köpte en sist jag var på IKEA men har inte invigt den, så det får bli dagens mission. Spännande.
 
Nu, kylskåpsletning!
 
 
Heta brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0