Massa skoj

Hejsan, blogg-appen har legat nere så någon bloggning har det ju inte blivit av. Men har iaf haft ett par toppendagar.

I fredags var det Stina-time! Vi sprang runt på stan och jag shoppade som en galning. Fick med mig hur mycket som helst. Känns bra att få uppdatera garderoben lite då jag ju bytt stil helt typ:)

Sedan gick vi och käkade på Villa Romana. GUD vilken god mat. Stina och jag njöt oss igenom varje tugga, en total fröjd för två matvrak. TACK Stina för den godaste födelsedagspresenten ever! När vi var runda och trinda gick vi till Terassen och bubblade med ett glas vin.

Vaknade på lördagen hos Erik och hann mysa lite med grabben innan vi drog in till stan och jag till stallet. Red ut en sväng på en pigg ponny och körde sedan chillkväll med Erik.

På söndagen var det dax. Dagen med stort D. Gödselsugardagen! I toppenväder fick vi klart hela övre hagen. Nog om man var trött efter men det var kul också! Sedan middag hos pappa med farmor och farfar:)

I måndags gick jag runt i koma hela dagen, fett trött! Blev lite för lite sömn helt enkelt... Men jag piggnade på mig när Stina, jag och Julle drog till ridbanan efter jobbet. Trots regn och tung ovalbana så gick Tanis sjukt bra. Tränade fattningar och det gick bra när det gick. Plus att hon var väldigt fin i traven, prinsessan<3

Igår blev det lite betning, skutt och bus på fältet med Julle( och hästarna). Sedan stallmöte med hela gänget. Kändes kanon:)

Nu, mot jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0