Häst är bäst!

Blev en flippad tur med ponnyn, hon var livrädd för allt och allmänt stissig, knas. Men vi fick två riktigt fina galopper som jag kan leva på ett bra tag:)

Provade indianhackamoret och det satt fint. Ska rida på bana nästa gång med det så att jag kan känna in mig mer på hur det fungerar. I morgon blir det den nya repgrimman istället:)

Även den lilla vite fick ut och skutta idag. Det var länge sedan jag red honom så jag vinglade mest omkring på den lille hästen och skrattade. Blev lite galopp och bus på banan. Jag var dock master på att hoppa upp på honom. Tjoff så var jag uppe!

Det var två riktiga linslusar som ville vara med på bild, hela tiden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0