Muuuuumsfullibibblan

Jaaa, nu sitter jag här igen. Framför datorn. Har skickat en mejl till tandläkarn för att byta tid. Duktigt, fick brevet för typ två veckor sedan, hehe(A) Latmask var namnet. 
 
Kirrade runt i stallet, lindade benen på den där bananen så hon ser nu ut som en elefant. Gråa lindor, fint fint. Jaaa, mös runt i stallet, gött gött. SÅ nu har jag käkat lite äppelpaj och vaniljsås innan jag ska gå in i duschen(hoppa känns så onödigt, vill inte halka och slå mig liksom). 
 
Sängen väntar, som vanligt, känner redan klockan 8 på kvällarna att snart är det dags, sängen och jag, nomnom!
 
Ovisad bild btw, på två glada födelsedagsbruttor:)

Kommentarer
Postat av: Jullissss

Kul att jag ser fett road ut och bara "ta det där jävla kortet så jag slipper stå här och fejk le"

2012-09-26 @ 17:29:23
URL: http://jullett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0