Me, myself and I

Jag hade tvångstankar när jag var liten. Var tvungen att göra allting lika många gånger. Släcka/tända lampor, kolla på saker och gå på vissa sätt. Släckte jag lampan så måste jag tända den igen, och släcka igen, och tända. Tittade jag på en grej typ en meter i från mig åt vänster, behövde jag titta på en grej en meter ifrån mig åt höger. Så där höll jag på, hela tiden. Men det var länge sedan nu.
 
Varje gång jag ser en gul bil, eller en buss eller annat fordon så säger jag gul bil. Även om det inte är någon i närheten, då tänker jag "Gul bil" och nuddar ena fingret på ett annat. Jag slår mig själv för gul bil. Moget! Men det är väl mina tvångstankar nu då:P
 
Jag har typ haft lock för öronen i flera år. Eftersom jag nästan alltid är lite halvförkyld så släpper det liksom aldrig. Därför hör jag rätt krassligt. Skriker ett ljudligt "VA?!" ganska ofta. Kanske just därför jag blev klassens "VA?!".
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0