Lirreliiiiista

Låt du hörde: Malin och jag dansade i bilen till Gangnam Style idag, woop, woop 

Film du såg: Bra fråga, kollade på några förra veckan, en superläskig skräckis:O

Mat du åt: Äppelpaj och vaniljsås, bästa melliset:P

Kram: Julle, tror jag?

Puss: En man

Känslan: Taggad på att träffa brorsan:D

Bråk: Bråkar inte så mycket, konflikträdd

Resa: Cyklade hem från jobbet, värsta resan:P 

Glädje: Kollade just på lite bilder på Tanis:)

Längtan: TAGGAR alltid helg! 

Dröm: Jag var en tant på 40 barre, brunt kort hår med glasögonen på huvet. Klättrade upp för en 2 km hög byggnad och kröp in genom ett minimalt fönster, ICA Ulf var där och jag skulle fixa en försäkring till hästen, via Länsförsäkringar

Personen du träffade: Jobbfolket

Person du pratade i telefon med: My father

Personen du fick sms av: Becce

Gången du var utomhus: 10 min sedan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Studenten, pojkarnas, mys:)

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0