Sweet mother of jesus

Haft en grym dag! Drog hem, snyggade till mitt redan ack så snygga ja(självförtroendet är på topp) och tog Kajsa ner på stan. Julle och jag sprang sedan runt i varje affär och några till. Kom hem med lite småskrutt och en ny plånka och halsduk. Jag har ju en fetisch för halsdukar och nu ville jag ha en vinröd. Vi kollade runt överallt och hade typ gett upp när vi hittade den. The halsduk! Mjuk, gosig och precis så fin som jag ville ha den, mums!

Sedan gjorde våra magar oss påminda om att dem faktiskt ville ha krubb, så vi intog, som vanligt numera, Taco Bar. Käkade och över hela bordet och bara snackade strunt. Som vanligt:)

Pretty damn great thuesday if you ask me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0