Pigg och glad, kexchoklad

Vaknar av att pappa ringer och vill att jag ska köpa gurka och tomater. Pratar som en man och virrar, men fick iaf in att jag ska utföra dagens inhandling. 
 
Har värsta träningsvärken i vänstra låret, why I dont know, men ont gör det. Men solen skiiiiner hörni:D Jag blir så otroligt glad när det är fint väder ute, det gör liksom hela dagen, ahhhhh:)
 
Nu har jag tryckt resterande bitar från en av pizzorna jag åt i går(A) och ska ta och pallra mig in i mitt rum igen för att fixa mig och dra till stallet. 
 
I går efter insläppet i stallet, Tanis var busig och fick gå in själv, hehe, pluttis, så drog jag till Linne. Vi käkade pizza(har blivit duktiga på det, trycka en fet pizza innan man ska dricka kanske är the new thing liksom) och krökade på det. Sedan drog vi till Williams och hängde där:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0