Tredje dagen i veckan

Igår hängde jag och Julle, typ sådär jättemycket. Först en sväng på stan där jag köpte en ny halsduk, den där vinröda som jag hade bort. Blev fett glad att den fortfarande fanns kvar:))) Sedan åkte vi till Willys och handlade för en lax, vad glad jag är som slipper betala alltså(A)

När vi kom hem lagade bruden mat, lasange, sjukligt gött! Godis och kladdkaka på det, sen var det jag som rullade fram, mosade alla i min väg.

Nu är det onsdag och en ny dag. Jobbar på nu och ska sedan till stallet. Idag kommer nämligen veterinären och vaccinerar hästen, plus kollar tänderna på henne. Sedan hem och hinna chilla lite i kväll, sweet!

Hare good, tjing tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0