Jag och min ponny

Jag har lite konstiga saker för mig när jag är i stallet och håller på med ponnyn. Tex:
 
* Är ute och rider och Tanis är jätteduktig, då när jag länger tygeln drar jag henne i högerörat. Vet inte varför men det är väl lite busigt liksom, skrattar, klappar henne och drar henne i örat, my thing.
 
* Jag är världens lataste människa. Mina gummistövlar är så trasiga så att dem läcker in sjuka mängder vatten varje gång jag använder dem. Dem har varit sönder i ett år...
 
* Har ingen piggborste i min rykthink, anväder ryktskrapan när jag ska ta bort leran.
 
* Jag har 9 träns, men bara 7 som jag "använder".
 
* Borstar typ inte svansen, två gånger i veckan typ. Becky tar så fint hand om den:P
 
* Tanis älskar bananer, hon äter iofs allt, men har jag en banan i fickan så blir hon tokig, mums tycker Tanis Bananis.
 
* När jag leder Tanis går hon alltid bakom mig. Började träna henne så när jag fick henne då hon var väldigt dominant och ville gå framför mig. Hon har stenkoll på detta och tar sällan ett enda steg förbi mig. 
 
* Jag ger typ alltid Tanis lite extra middagsmat, bara för att hon är så söt<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0