Hey you peps

Råkade köpa på mig två feta kanelbullar idag, skoja om att dem var mumsiga eller, nomnom!
 
Drog till el stable efter jobbet och möttes, som vanligt numera, av en megalerig ponny. Hon är ju inte klippt och har bara täcke om det regnar, så hon är numera grå, typ hela tiden:P Började nästan nysa när jag skulle snusa henne på halsen:P
 
Banan var tom iaf, så det blev join up. Kändes bra, hon var lat som vanligt, men ändå duktig. Ja, det var väl typ det i stallet. 
 
Drog sedan hem och mötte en kursare på busshållplatsen, kul:) Nu är jag hemma, duschad, fräsch och har käkat middag som Malin hade med sig. Grymt att ha en brorsa som har en flickvän som jobbar på Martinas. Gött!
 
Nu ligger jag i sängen, har en skål med godis och en med chips. Tack jag klarar mig i kväll, mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0