Valborgsmässoafton and some more

Heeeeej! Som vanligt dog jag lite där efter helgen va(A)

Min Valborg:

Morgonen spenderades hemma hos Cathrine på champangefrukost med massa folk. Sedan traskade hela gänget till Ekonomikum och hittade en liten "ruta" bland miljoner andra pers. Haha, hade skitkul och flummade runt med Cathrine. Halv 4 vinglade jag hem och drog till stallet. Och snabb som jag var så hann jag tillochmed med en ridtur på 15 minuter. Det ni! Pappa hämtade mig och skjutsade in mig till stan, ingen chans att jag hade fått plats på en buss liksom.

Väl hemma fixade jag mig och sedan kom Amanda. Vi gick över gatan och där hade Cathrines kompisar grillning så vi satt med där och käkade. Filip dök även upp en stund:) När Amanda och jag kom hem var det egentligen tänkt att vi skulle kröka som fan och dra ut, men vi totaldäckade så sket i krogen och drog ner på stan istället:P Träffade folk och Malin, jag, Linne och Amanda drog till Williams och hängde där:)

I går drog jag ut till stallet och släppte ut hästarna, åkte hem och sov till halv 2:P Hehe, gött! Sedan drog Cathrine, jag och Emma till stallet och red ut en långtur på två timmar i solen, våren och den underbara kvällen:D Dock flippade alla hästarna hahahah, knasiga djur det där. Men mys!

I dag har jag varit i skolan, hängt på lunch hos Julle med Linne, pizza och solljus på gården och sedan skolan igen. Nu är jag hemma och ska städa hela pleacet, looks like shit, I promise you! Sedan drar Linne och jag en cykelrunda:D :D :D :D :D


Pics from Valborg:








Tydligen Amanda och jag, om än något mörkt(A)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0