Torsdag

Moooornings peps! Jag har sovit som en gris, som vanligt, men vaknade dock av att jag mådde fett illa, hur konstigt är inte det?!  Aja, har Docsmöte nu och ska sedan plugga på lite om slang. Sedan är det jag, Julle och Linne som drar ner på stan. Har en 20%rabattkupong på H&M så måååååste ju köpa något(A) Sedan blir det lunch at my place, har jag bestämt.

I går kväll drog ju Linne och jag på en cykelrunda, I will show you some pics:P Hängde iaf på Bergas skolgård och hade träningspass, vilket inkluderade gungning, försök till snurrning på stänger och armklättrning. Mycket jobbigt vill jag lova:P När vi kände oss nöjda och hittat en enklare grind än den vi hävt oss över innan så hoppade vi upp på cyklarna igen. Nu tog vi oss mot Ulleråker och stannade på en bro och kastade sten. Haha, det var skitkul, det ploppade så roligt när de små grå föll ner i ån.

Sedan blev glasssuget för mycket och vi tog oss in till stan, självklart i perfekt tid till det att Julle slutade jobbet så alla tre satt vi oss vid domkyrkan och mumsade. Bella kom också:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0