Nonstop, Snickers och Plopp

Hej, det snurrar godissånger i mitt huvud, INTE stabilt!

Ännu en fin dag ligger framför mina fötter. Solen skiner och det är redan 17 grader i skuggan. Härligt:) Dagen kommer att spenderas i skolan, till typ 2 och sedan hemma hos Julle för hundvakteri. Juste, mååååååste till banken också och föra över cash, laxa räkningarna snart ju:/

Ska ta och plugga i kväll också, och så kommer Simpe och jag ta en ordentlig promenad i stadsskogen, nu när han är pigg och kry igen. En mycket bra plan tycker jag minst sagt.

Nähä ni, nu ska jag fixa mig och dra till skolan, ha en bra dag folks!



Planerar btw ny tatuering för fullt nu, vet dock inte vad och var, men ett citat ska det va iaf, mums!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0