My weakend

Hello people. En update såhär på måndagskvällen passar finfint va?! Ni får en iaf:

Lördag
Drog till Stina, kom sent såklart, tidsoptimisten i ett nötskal, och skickade ett fint mess.

"Sry, I´m lat as usual. Ser you in a bit:)"

Stavning på iPhone in my <3

Mös runt hos Stina och i lokalen med folket. Kollade på när Jennifer sminkade massa och det är ju bara så coolt, jag vill också kunna ju! Duktig tjej iaf:) Sedan drog vi till lokalen igen och förade, i en timme, vilket innebar tre drinkar och två shots, jepp, jag var redigt packad sedan, flummade som fan vid bussen(A)

Sedan drog vi till Williams och var där en sväng innan vi (Stina, jag, Amanda och Hilda) traskade till Salu och röjde runt! Grym kväll med brudaran med andra ord<3


Söndag
Kom hem vid 10 och drog till Linne och mös. Kollade på film och sedan slocknade vi, trötta tjejer(A). Sedan vaknade jag till och drog till stallet med Cathrine. Red faktiskt ett riktigt ordentligt pass i ridhuset och på banan. Bananen var skitläcker och glad och positiv som vanligt:)

På kvällen drog jag till Julle och Stina och vi fläskade gottis och kollade på Pirates (när vi inte sov:P). Gött!

I dag

Gick upp i skaplig tid och drog nr på stan och mös runt med Bella. Käkade lunch på Cupido också, mums! När Bella drog blev jag rastlös så Kajsa sa till mig att hon ville hänga med Vera, så vi drog till Julle och hängde med brudsen:)

Sedan drog jag till stallet och red ut en sväng med Cathrine. Och jag fick vänstergalopp på Tanis TVÅ(!) gånger:D:D:D:D:D:D:D::D:D Skitfin var hon hela passet, min finfina gullesnuttponny:D


Nu chillar jag framför TV:n och taggar i morgon då Linne och jag ska hänga lite:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0