Mumsimyspys

Tja, vaknade för en stund sedan av att Julle ringde. Jag blev så trött huxflux när jag käkat lunch så jag kröp ner under filten och slocknade. Hur mysigt som helst, älskar att sova middag, haha, barnrumpan has spoken:P

Nu snackar man med Tufflan och taggar skräckkväll i kväll. Hos Julle, med brudsen, precis vad jag vill ha:)

Lite gamla bilder, så ni får något att titta på också, sommarbilder:



Linne och jag drog till Väsby och hängde med Amanda en dag:)


Mannen, som förhoppningsvis snart infinner sig i Muppsala igen, snyggo!


Promenad i solen, förra året. Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!



Förrförra sommaren:P


Peppe förrförra sommaren:)


Hahahah, bruttorna förrförra sommaren, sexy mamas;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0