Moooornings


Tog tag i mig själv och sa att jag skulle ha sovmorgon idag. Dock gick det inte så bra när dem började såga/slipa/grejja i huset bredvid halv 10. Men jag sov längre än jag tänkt från början iaf. Så nog är jag pigg och glad idag:)

I går vart det grillkväll ju med Julles grannar, riktigt mysigt:) Sedan film och chipsätande, hoppsan:P

I dag ska jag nu skicka in två arbeten och börja fixa frukost, för just nu är min mage väldigt hungrig, den vill ha mat, nu! Tolv ska jag träffa mamma på stan och sedan pallrar jag mig nog iväg hem till damen och hennes man. Simpevakt i kväll! Plus plugg, en jäkla rest som jag inte visste att jag hade, på en bok jag inte har, kan det bli bättre? Nej, tror inte det, suck...

Nepp, plugg vare, måste skynda innan magen börjar skrika på mig. Ha en bra dag!

image description
My princess<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0