Montag

Hello! Ligger nerkrupen i sängen och ska chilla framför TV:n innan jag däckar, skönt!

I dag var jag först i skolan på förmiddagen och pluggade med Justina. Vi fick massa gjort, så nu är jag riktigt nöjd:) Sedan var jag en snabbis på stan innan jag drog hem. Drog sedan till stallet och kirrade massa i mitt nya fiiiina skåp:D Vi har köpt skåp till sadelkammaren, så nu är det hur fint som helst där. Skåp med tränsen på utsidan längs ena väggen och sadlar på andra sidan. Niiiiiice! Sedan red Cathrine och jag ut. Tanis var riktigt fin i traven, dock brunstar hon igen så vi focuserade mest på att bara gå frammåt och vara positiva.

I morgon är det utsläpp i stallet och vid lunch drar Julle och jag ut och rider ett hårdpass. Träning, träning!

Moi today:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0