Hundvaktaren is in the house

Hej!

I torsdags kväll drog jag spontant ut till stallet klockan 8 på kvällen och red ut en barbackatur, hur mysigt som helst:D Sedan så vrf inte dra till Joar liksom. SÅ jag hoppade upp på Åke och började trampa. Vad som brukar ta en halvtimme tog nu 45 minuter, då ett visst bakhjul inte ville aggera schysst och ha luft i sig, din jävel!

På morgonen drog jag till stallet igen, nu med nypumpade däck, dock världens jädra motvind i stället, "thank god!" Tanis och jag hoppade på fältet. Och vilke hopp sedan, hon tog ordentligt språng varenda gång och kunde till och med rulla på galopp på volt över båda, min duktiga skruttis:)

När jag kom hem drog Stina, jag och Swimp till Moga Hage och promenerade, vackert ställe alltså, jag älskart! Sedan stan med brollan och kirra clothes till studenten, mys att umgås lite med Jokk:) Efter det blev det Simpevakt hos Julle och sedan filmkväll med bruden:)

I går var jag först i skolan, på en lördag(!), och sedan Simpevakt hela dagen. Vi glassade i solen och kollade film, som jag btw bölade som en gris till, tydligen min grej just nu, sorjliga movies. Red ut en sväng med Tanis och sedan hem till Julle igen, och sov över.

I dag har jag vaknat, käkat en redig frulle med bruden innan hon drog och sedan glott en film. Simpe Mannen har varit lite loj ett par dagar, still are, men han är på bättringsvägen, helt klart. Sist vi gick ut tog han med sig bollen och vi busade lite med den:D

Nu är det plugg som gäller och lunch. Sedan kommer Linne och vi ska dra en rulle, och kanske varsinn glass i solen:)

Muuuuuuuch to read, I know:P


The sexy man!






Kommentarer
Postat av: Emelie

aaaaahahhaa vilken ful pudding!

2012-05-20 @ 18:04:43
URL: http://melijanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0