Hästabstinens

Jag vill starta Elit igen och verkligen sattsa, jag vill sattsa på hästarna och bli duktig. Jag skulle vilja rida flera hästar varje dag och verkligen bli riktigt riktigt bra. Men det är den jäkla tiden som gör att det inte går. Även fast jag har ganska mycket tid nu så blir det ändå svårt. Jag skulle vilja vara hos Lotta och ridaq flera gånger i veckan och bara bli bättre. Samt att rida lektion med Tanis så att vi skulle kunna utvecklas snabbare.

Men, jag har ju en lösning, Julle är skitbra för oss. Att rida för henne är jättebra, att få tips och någon som säger till en vad man ska göra, och som pressar lite extra hela tiden. Det är super!


Tanisabstinens!!!!!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0