Andra frukosten för dagen

Kom hem nyss och sitter nu i köket och smaskar lite fil. Åt ju liksom frukost 6 i morse, så blev lite hungrig igen. Det är så skönt att komma ut till stallet på morgonen. Bara knata runt i stallet helt själv och ha det sådär mysigt med hästarna. I like!

Becky rider idag, men snäll som jag är tog jag morgonen ändå och fixade allt, skulle ju ändå kirra till Qinne, så why not:) Plus att jag ju har en förkärlek, tell me why, för att mocka Tanis box. Tänk att jag gör det varje dag, och ändå tycker att det är precis lika kul varje dag, haha, sick bastard!

I dag ska Linne och jag hänga. Vi ska på stan först (jag hittade inte alls massa grejer igår som jag MÅSTE ha) och till Norrlands, där jag ÄNTLIGEN ska kirra ut mitt nya kårleg. Sedan bikar vi hem till moi och käkar lunch, can tell you that it´s gonna be... PASTASALLAD:D

De bruna gänget i hagen idag:










































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0