A sunny day

Iaf just nu, för en halv sekund sedan var det molnigt.

I går kollade jag på "Flickan som lekte med elden". Har fått pippi på dem rullarna nu, så strax blir det sista filmen. Like them a lot!

I dag var jag i stallet på förmiddagen. Tanis har ju brunstat i typ tre veckor snart men just nu är hon som värst, Becky berättade igår att hon bara flamsar och skriker hela tiden:P Så bestämde mig för att hon ska få vila tills hon är som vanligt igen. Hon har ju liksom bara en sak i skallen just nu, att Qinne ska bestämma sig för att bli hennes man, och då känner jag att hon lika bra kan få fjolla för sig själv. För om hon inte kan koncentrera sig så blir jag bara grinig och då blir det bara pannkaka av alltihop, så då skiten vi i det helt enkelt:)

Men borstade, snyggade till lite med saxen och oljade hovarna iaf. Plus att vi gick ut på fältet så att hon fick beta ordentligt, glad häst vill jag lova!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0