Well

Went to the stable och "red" i ridhuset med Cathrine och Jenny. Det var kaos därinne så satt av till slut och stod och kollade på dem andra i stället. Jag blir ofokuserad och då kan ju inte Tanis heller koncentrera sig, så då gav jag upp. Synd då hon verkligen behövde gå, var en riktigt liten piggelinponny hela dagen:)

Vi var hela gänget i stallet idag, vilket resulterade i ett stopp på Maxi där Cathrine och jag bara går runt och flummar och det slutar med att mina tårar sprutar för att jag garvar så mycket, hahahahahahah!

Nu är jag hemma och ska fila på en uppgift till i morgon, för jag ska upp halv 7 i morgon, jag SKA upp då!

Natti fantti bebisungar:D


Tanis i höstas:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0