Tanis i mitt <3

Vaknade av mig själv 3kvart innan larmet, hur skönt var inte det. Var helt utvilad och hade sovit så gott bredvid Julle. Myspys:) Vi körde chillmorgon med Juressic Park 3 och smoodies (okej, jag fick Julle också, mums ju). Cyklade till Julle igår, hur vårigt och underbart är inte det? så tog biken till skolan sedan. Hade gruppmöte efter och drog sedan hem och käkade lunch. Then åkte jag till Britta och städade.

Gick sedan i värmen och solen till stallet. Cathrine kirrade mockningen så jag låg lite på latsidan idag:P När vi tog in hästarna för promenaden så bah, vi mååååste borsta dem ute. Så vi stod i solen och njöt, hästarna med kan jag lova. Tanis stod helt still:) Sedan gick vi en sväng, hela tiden i solen och både vi och hästarna var riktigt vårlyckliga, så härligt! Travade en bit med Tanis och hon haltade inte ett skvatt:D Så nu får hon promeneras en vecka till och sedan ska jag sätta igång henne igen. Jag blir så ledsen när det inte går att rida när solen skiner liksom:P

I dag hade Tanis och jag verkligen en härlig dag, vi smågnabbades, som vanligt, men vi njöt också av varandras sällskap och gosade lite extra, det är sådanna här dagar som jag knappt blir klok på hur mycket jag faktiskt älkskar den ponnyn, hon är det bästa i mitt liv<3



Min bästa vän<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0