Lördag den tredje Mars

God morgon, god morgon och hur mår ni idag då? Bakis som fan? Not me, hade en lugn filmkväll med Linne igår, skönt, men idag blir det andra bullar. FESTA ska det bli, precis vad jag vill göra:) Malin, jag och Linne kör all in to night, woop, woop!

Nu ska jag och Emma till stallet, hon ska hämta Brimi idag, jag är så nyfiken så jag tror jag spricker:D Så har med mig kameran så får ni se den lille gulleponnin sen.

Tanis och jag ska köra en massa markövningar idag. Blir lite jobb på utebanan och sedan en promenad. Ska även försöka mig på att få henne att ta något steg i spansk skritt, får se hur det går:P Men med morötter och beröm borde det kanske funka.


Hästarna i hagen i onsdags:























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0