Here you go

VILKEN HELG! Okej i fredags efter dagen nästan var slut fick den fortsätta med råge. Drog till Julle igen och kirrade oss och så, heta brudar alltså, men det är ju som vanligt;) Sedan drog vi iväg på förkrök, meeeeeen vi stannade kvar där, så det blev inget BJ(A) Halv 5 kröp Julle och jag ner i sängen och totaldäckade. Kan ju lova er att det var en bakis brud som vaknade i går. Liiite för många vodkashotar resulterade i att jag låg däckad i sängen till typ 2. Men Julle och jag kirrade onlinepizza (our new bakisthing) så det var najs!

Cathrine hämtade mig och vi drog oss en repa i Boländerna. Köpte B-vitamin, fleecetäcket jag snackat om, nya ridstrumpor (välbehövligt), ett ljusgrönt och ett rosa nosludd och ett grepskaft (Cathrine köpte själva grepen). Jag typ gick runt och sov hela tiden så efter ett kladdkakestopp hos Julle drog jag sedan hem och sov en timme. Sedan åkte jag till stallet och tog in hästarna samt broddade av Tanis, så nu äntligen slipper hon dem jävla(!) bootsen i hagen, sköööönt! Plus att hon blev jättesöt i det nya täcket:)

När jag kom hem igen fixade jag mig fort som fan och drog till Julle, sedan drog vi ner på stan och hängde runt lite överallt, Julle och jag alltså, klockrena brudar:P


Just nu ligger jag hemma i sängen och chillar lite, för halv 4 drar jag och Cathrine till stallet. Blir en riktig chillerillsöndag idag, skönt:)


Pics från i fredags:








I´m so damn hot!:P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0