Hello bitches

Sitter nu vid Maritas dator och tänkte blogge en sväng innan jag sätter igång och pluggar.

I går när jag skulle skynda mig till bussen i nya lackpjucksen halkar jag och vipps så har klacken hoppat iväg på egna ben och liggern på trappsteget under mig. FML! Så det fick bli leoklacksen igår iaf. Skitskor!

Drog då till Williams och körde med mina kära brudar Julle, Linne, Bella och Elin. Vi sjöng (lätt högst på hela stället), drack drinkar (iaf jag, en P22, med mangojuice, mums), suktade efter Svartis (hetman.se!) och hade det bara allmänt nice:D Och tänka sig, utan knappt en droppe alkohol i kroppen betedde jag mig som om jag vore aspackad, tänk vad kroppen luras ibland, hahaha, hade sjukt kul iaf!

Fick skjuts av Bellsi home, heeeeelt okej för mej:) Så sov faktiskt 4 timmar i natt, bra jobbat:P Drog till stalllet med Emma och släppte ut pollarna, kirrade till hästarna och så gick vi en promenix i solen, häääärligt!

Sedan traskade jag till Britta och städade, blev hämtad av pappa och kröp ner i sängen framför Cowboys and Aliens, hahaha skön rulle, men Daniels Craigs as alltså, snyggt!

Nu har jag käkat, slängde ihop en sallad av allt jag hittade i kylen, varietion is the shit(A) och nu ska jag plugga innan jag däckar totalt.

Soooooooooooooooo, hare bra, puss, puss!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0