Hello and good eavning

Jo men hejsan. I går blev det röj vill jag lova. Julle och jag dansade järnet och shotade som smurfar. Jag är fan mer lättpåverkad än någonsinn:O Hoppsan(A) Var på BJ och drog sedan en sväng till Williams. Hade kuuuuuuuuuuuul!

Vaknade 12 av larmet idag, sweet att få sleepa lite. Sedan drog jag ner på stan och träffade Filip och Linne. Vi fikade på Cafe´Linne och gick sedan en promenad i solen, typ ungefär hur mysigt som helst!!!!! Sedan gick Filip och jag och handlade och jag hämtade ut mitt paket från Tyra;)

När jag kom hem drog jag till stallet och kirrade allt och släppte in hästarna, det började spöregna så Tanis och jag sket i ridhuset idag.

Nu är jag hemma och kirrar mumsig pastasallad, med skinka Julle, duktig, huh?!

Sedan ska jag fixa mig för en kväll på stan med bruttorna:D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0