Heeeeeeeeej

Vilken kväll igår alltså. Vågade nästan inte kolla på bilderna från kröket(A) Nu ligger jag i sängen och chillar tre sek innan Emma och jag drar till Hööks. Vaknade 1, gillart:P

I går iaf så förade Malin, jag och Linne. Kan ju säga att det minsta sagt märktes att det var två veckor sedan jag söp för jag blev full på första drinken(A) Vi hade iaf skitkul och poppade järnet samt körde "jag har aldrig" all night.

Sedan tog vi oss ner till bussen, we made it, haha, och tog oss till stan och White. Och Malin hittade sin moil, sicken tur, hahaaha! Så röjde vi runt där i våra snygga klackar;)

THen gick vi till Terassen och jag, var dum som fan och sa "Jag är 20" och gick in. Dålig stil alltså! Chillade där sedan med Bella, Julle och lite folk. Och sedan fick man skjuts hem, hur sköööööööööööööööööönt som helst! Fortfarande bra packad när jag somnade så är redigt seg in huvet idag(A)


Some pics, vågar inte lägga upp resten, hehe:






































Och avslutar med kvällens mest passande bild(A):













Kommentarer
Postat av: malin

haha vi lyckades ta oss till bussen, jag bara ramlade lite och tog sönder mina strumpbyxor på vägen dit...



Min mobil! hahaha den försvann i jackfickan (A)



Och haha, jag pussade på alla en liten stund?



sjukt kul kväll :D

2012-03-04 @ 17:01:29
URL: http://stjarnfallet.devote.se
Postat av: linnea

Hahahaha jag minns inte hälften av dessa bilder. Minns faktiskt inte hälften av kvällen om jag ska vara ärlig. Maaajgaaad. (Y)

2012-03-04 @ 17:04:22
URL: http://uppsalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0