Happyface

Eller? Jooooodå, nu är jag glad igen, eller inte på att min lilla prinsessa inte mår 100:( men annars, eller vaddå, inte är jag väll glad för att Linne är sjuk och vi inte kunde gå på stan, men ni fattar. Jag är helt enkelt på bättre humör(kan det ha att göra med att jag precis tryckte i mig resterande bit av kladdkakan?).

Jag blev hux flux jättetrött när jag satt i sängen och pluggade så jag la mig ner och sov en timme:O Hoppsan alltså, men bra gött var det, för nu har jag energi igen:)

Så har nu käkat och pluggat och så ett tag. Men det blir plugg heeeeela kvällen, för i morgon ska jag stressa runt som en galning för att hinna med allt så något sittande vid datorn med plugg hinns inte med i morgon.

Thats it, en helspännande kväll har jag framför mig alltså, fine! :P



Gammal bild på Zino:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0