Hallojsan folket på onsdagskvällen

Hej, igår drog jag till Julle efter skolan. Vi åt ju pastasallad och hade det gött, glodde en sväng på Clash of the titans också innan vi drog ner till staden. Jag köpte en assnygg kavaj, hittade en snygg lång också, men det fick bli en kort, nu ÄNTLIGEN har jag en svart kavve, som ag har längtat. Blev även en kuvertväska, som ni kan se i inlägget innan, mums på den!

Sedan träffade vi upp Rasmus och gick och fikade på 018. Och jag som ska sluta med sötsaker, hmm... kanske nästa vecka(A) Then tog vi bussen hem till moi och käkade middag och jag bytte outfit, för nu skulle det supas:P VVi drog till Julle och flaskade vin, mums med hallonen i, jag blev rätt så full, eheheheeh(A) Men jag gillar ju alkohol, Cathrine kallade mig för hobbyalkis i dag, hoppsan(A) Sedan styrde vi våra vingliga ben mot Williams och chillade där med lite cider. Hade en riktigt härlig kväll, kul med spontankrök:) Sedan skildes våra vägar och Rasmus och jag gick hem och sov.

I dag mådde jag toppen när jag vaknade, vin = huvudvärk för min del, så har varit rätt bakis idag, plus trött! Men var i skolan en snabbis och drog sedan till Julle för lunch, mitt lunchhak you know;) Sedan hem och till stallet med Cathrine. Tanis är mycket bättre, så härligt:) Min lilla princess<3

Nu ska jag googla lite på en bok som jag ska ha läst ut till i morgon (hej jag har läst ett kapitel) och paya en bill, sedan är det sängen som gäller, my beloved one.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0