God morgon, god morgon

Hellu, hella och god morgon! Hoppas ni sovit sött, det har iaf jag:)

Sitter nu och har precis käkat frulle och pluggat inför redovisningen vi har idag. Ska snacka om Barnens Ö, en bok som vi jobbat med i original och lättläst version. Så ska nu göra mig redå för skolan. Men vet ännu inte vad jag ska ha på mig, vill så gärna ha mina blommiga leggins, men vad ska jag ha till? Min svarta klänning såklart, the problem is solved:D

Efter skolan har jag en lunchdejt hos Julle, jag älskar mina luncher där, det är grymt lyxigt att bara dra dit när det börjar pratas i magen:) Ska nog sedan städa när jag kommer hem, eller så gör jag det i morgon, är ledig då, vi får se vad dagen vill göra med mig idag.

Nu är det jag som ska fixas, min morgonfrilla är inte den hetaste i stan nämligen(A)





Guess what my favorite color is?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0