Bad day

Buhu, är inte på hejhoppsanroligt humör idag. Julle och jag åkte till stallet och skulle köra ett thjusigt dressyrpass i ridhuset, men se då är ponnyn halt. Är superfin i skritten men traven vill hon inte ta alls. Så det fick bli lindning och ut i hagen för henne igen. Min älskade lilla häst:( I morgon ska vi till ridhuset och longera för att se hur hon ser ut och sedan en promenad.

På bussen hem plingar mobilen att Linne är sjuk, så det blir inget stan för oss idag, skulle shoppa massor nämligen. Så inget där heller och så fick jag the week of the mouth idag också, vilket flyt jag har alltså.

Näääää, usch och fy och blä! SÅ nu ska jag plugga en massa och sedan dra ihop något att äta, deppobarnet har talat:(









Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHA THE WEEK OF THE MOUTH?! eeeeehm vill jag ens veta vad det innebär eller? hahahahaahha

2012-03-09 @ 13:36:26
URL: http://uppsalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0