A list

Smeknamn: Emme, Milla, Millan, Emms, Skrutten, FylleNylle m.m

Låt som när du är ledsen sörjer till? jag bölar rätt sällan, och då lyssnar jag inte på musik, typ:P

Beroende av: Eh...alkohol? Nääääärå(A)

Vad tror folk om dig? Hur ska jag kunna veta det, det är ju dem som tror, inte jag:P

Vad får du oftast komplimanger för? Hela jag är sexig, daaah

Hur imponerar man på dig? Be sexy and I will fall, nääärå, men man ska ha naturlig charm typ

Brukar du skratta för dig själv? Jag garvar alltid!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Jag är långsam" Från Julle:P


Har du haft sex idag? Nope:/
 
Hur svarar du i mobilen? Tjabba, tjena hallå! Hallå! Hello bitch (när Linne ringer, hehe)

Brukar du komma i tid? Tidsoptimist.se

Hade du en bra kväll igår? Jupp, Julle, jag och gottis = mumsig kväll!

Är du blyg? Utan alkohol, ja, beror på:P

Vad gör du i morgon:

Vad är det finaste du fått? TANIS<3

Du samlar på? Ringar?

Vill du gifta dig? Nope, tycker det är asfjolligt med bröllop faktiskt, sorjligt nog:P

Vill du ha barn? Jo, men Linne får ta hand om dem, palla, hahaha

Är du musikalisk? Sjunger opera, rappar, spelas bastuba och fiol, I´v got skills!

Vad dricker du helst när du är törstig? Waaaaaaater







Kommentarer
Postat av: linnea

haha jaaaag kan ta hand om dina barn! :D (Y)

2012-03-21 @ 19:52:50
URL: http://uppsalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0