Skjorta, kavaj och röda byxor

Suck, har självklart fått den låten på hjärnan, även fast jag inte kan en line mer än just dem orden, haha!

Tentan igår gick ju bra, absolut, lätt full pott, eller not! Så sjukt mycket literatur till den jädra tentan, så allt som liksom inte fastnat var förståss med. Skrev på allt, men kunde inte mycket, tagga omtenta på omtentan!

I går tog Tanis och jag oss en härlig tur i solen. Hur mysigt som helst var det. Först var hon lite seg så vi skrittade mycket men sedan skulle vi galoppera lite och då blev det liv i luckan vill jag lova. Vi sprang fort, fort! Blev en extra repa galopp och hon var så duktig så, älskade ponnyskrutt<3 Blev lite finlir efter med tvättning av svans och man, dock var det jävligt farligt med en blöt svans så hon fick ett ryck och slet sig en gång. Sedan gick det hur bra som helst, knasis:P

I dag kom pappa, Marita, Jolle, farmor och farfar och hämtade mig och vi for till Stockholm och träffade farbrorsan med fru och barn. Så har hängt med släkten ifdag, mys! Käkade lunch på golfklubben, typ hur gott som helst, rimmad lax med dillstuvad potatis och sedan någon chokladgrej med hallonsorbet, mums! Hann även med ett stopp i "centrumet" och shoppade lite(A) Men skatteåterbäringen har ju faktiskt kommit nu så kunde unna mig lite;)

Nu är det middag, firre igen, käkar bara fisk nu för tiden, mums!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0