Pyssel

Gjorde tre pannband i veckan.  Jag gör pannbanden oftast av typ gamla skärp eller andra pannband som bara är av läder.



Ett som jag bara fixade om lite då det var lite glapp i trådarna. Det som jag fixade var av ett skärp som jag sytt fast två pärlrader på, supersnyggt är det!



Det här gjorde jag av ett gammalt pannband. Limmade först fast ett vitt band på, och sedan ett svart spetsband ovanpå. Har länge velat ha något i spets, och det blev riktigt fint, är nöjd:)




Detta gjorde jag av ett halsband som jag typ aldrig använd, har väl ärvt det från typ mormor eller nåt. Sydde bara på skärpbitar som "spännen". Blev också väldigt fint.

Dock har jag ett problem. Detta är riktiga dressyrpannband, därför behöver jag nu ett nytt dressyrschabrak, hehe(A) Det här skulle ju passa perfekt, ha redan fingrat ganska mycket på det i butik;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0