En halv människa

Jag känner mig inte hel längre, jag har tappat en del av mig själv... i och med att jag inte bloggar mer. Meeeeeeen nu är det så här mina vänner, att jag har börjat jobba. Närmare bestämt i måndags (ovanlig dag att börjar jobba på, tycker ni inte?) så jag pallar liksom inte riktigt. Svänger runt och städar hela dagarna och sedan bums till stallet. Dessutom gillar ju min dator mig väldigt mycket, ni vet så där supermycket att den hoppar upp i famnen på mig och ger mig våta kyssar. Nej, Blogg.se VÄGRAR att samarbeta i mitt rum, plus över allt annars, då internetet är lite sämre där(läs mycket!), så det funkar liksom inte. Fuck Blogg.se btw som inte kirrar appen, då hade jag pallar blogga ordentligt, men inte nu!
 
Arghhhh... #ett djupt andetag senare# Iaf så gick vi ju på bio i tisdags, jag och mina kära vänner, Julle, Stina, Linne, Elin och Joar. Vi kollade på(genom fingrarna) Chernobyl Diaries. Och jag flämtade tydligen så högt att dem framför oss garvade(A) Men hallå, den var ju läskig!
 
Min lilla ponny då, jo damerna har fått sellis i hagen nu utav Mona Lisa, ett 4-årigt halvblod/fullblod. Supersnygg liten tjej som dock inte riktigt får vara med och latja än. Brudarna går slickade mot varandra och kickar så fort ML kommer i närheten, bitches! Men Tanis och ML går nu ute dygnet runt iaf, härligt med en riktigt hästsommar för ponnyn<3
 
I dag ska jag snart ut på landet och lassa hö med pappa och brollan. Sedan blir det hem och handla lite och däcka i sängen igen. Min säng, min älsklig!
 
Emme goes carrot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0